Forsikringsprisen 2023 til Geir Trulserud

Forsikringsprisen 2023 gikk til Geir Trulserud. Prisen ble delt ut på Forsikringskonferansen som gikk av stabelen 31.januar. Vi gratulerer!

I juryens begrunnelse heter det blant annet:

Juryen har valgt å tildele Forsikringsprisen til en person som gjennom 25 år har arbeidet for at for at næringen har en sunn, felles infrastruktur for både digitale og ikke-digitale fellesløsninger.

Dette har bidratt til at norsk forsikringsbransje driver kostnadseffektivt og står sterkt rustet for fremtiden.

Prisvinneren har bidratt gjennom sitt arbeid til samspill på tvers i bransjen og har gjennom dette vært en pådriver for en sunn utvikling av forsikringsnæringen i Norge.

Prisvinneren har vært sentral i Norsk Naturskadepool, Trafikkforsikringsforeningen og Yrkesskadeforsikringsforeningen.

Vi gratulerer årets prisvinner: Geir Trulserud, leder av Finans Norge Forsikringsdrift frem til 1.juni 2022.