Dato: 17. mars 2020

Avlyst – Medlemsmøte 17.mars 2020 – Sensorteknologi i skadeforsikring

Basert på råd fra FHI om arrangementer for å begrense smitte av koronaviruset avlyses medlemsmøte 17.mars.

Den norske Forsikringsforening inviterer til medlemsmøte tirsdag 17.mars kl. 16.15 – ca. kl. 18.15 hos Nationaltheateret konferansesenter (tidligere KS Agenda) i Haakon VIIs gate 9, Oslo.  Vi byr på mat fra kl. 16.15 og tid for mingling fram til møtet starter ca. kl. 16.45.

Du kan melde deg på møtet her. Er du ikke medlem i Forsikringsforeningen må du melde deg inn via skjemaet du finner her før du kan melde deg på.

Tema for medlemsmøtet er sensorteknologi i skadeforsikring.

På medlemsmøtet vil ulike leverandører fortelle om sin erfaring med sensorteknologi i skadeforsikring, og hva de tenker om trender og utvikling av produkter fremover.

Vi får også høre hva Datatilsynet mener om sensorteknologi og personvern.

Du vil møte følgende innledere:

• Svein Skovly, Leder Innovasjonslab, Fremtind Forsikring
  • Stine Røkke Lund Ørbeck, Senior strategisk forretningsutvikler og Camilla Westad Kolsrud, Direktør Analyse Nordic, Gjensidige Forsikring
  • Atle Årnes, Fagdirektør Teknologi, Datatilsynet

Møtet ledes av Elisabeth Solberg som er Produktsjef, Analyse og innsikt i Cicero Consulting.